Tuesday 29 April 2014

Kem Inspirasi Khalifah Disember 2014



BERITA BAIK!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ALLAHUMMA SOLLI 'ALA SAYYIDINA MUHAMMAD
SUBHANALLAH WA ALHAMDULILLAH

Setelah kejayaan Kem Inspirasi Khalifah yg telah berlangsung pada Mac dan Jun 2014 lalu dengan penyertaan hampir 500 peserta yang datang dari seluruh Malaysia, KUISCELL sekali lagi menganjurkan program cuti sekolah iaitu KEM INSPIRASI KHALIFAH yg akan berlangsung pada cuti persekolahan Disember ini. 

Program ini adalah kem motivasi ibadah & jati diri yg memberi penekanan kepada pengukuhan ibadah, ketahanan mental, jati diri serta akhlak-akhlak seorang KHALIFAH (pemimpin).

Modul ini dipandu oleh al-Fadhil Ustaz Don Daniyal Bin Don Biyajid & dilaksanakan oleh jurulatih serta fasilitator terlatih dari KUISCELL SDN BHD. 

KUISCELL SDN BHD adalah anak syarikat Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) bernaung dibawah Majlis Agama Islam Selangor (MAIS). Ustaz Don Daniyal adalah pensyarah di KUIS merangkap PANEL KEJURULATIHAN di KUISCELL SDN BHD.

INFO & MAKLUMAT LANJUT PROGRAM SILA KLIK SINI
MAKLUMAT PENGISIAN PROGRAM SILA KLIK SINI
GAMBAR PROGRAM SEBELUM INI SILA KLIK SINI

15 comments:

  1. Salam tn/pn, dariumur brp hingga brp? Brp pua bayaran per individu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalam. sila rujuk http://keminspirasikhalifah.blogspot.com/p/kem.html

      Delete
  2. Assalamualaikum. Boleh saya harga per person, umur yg dibenarkan, lokasi d johor bahru? Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalam. sila rujuk http://keminspirasikhalifah.blogspot.com/p/kem.html

      Delete
  3. Kelantan atau terengganu ada tak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada. sila rujuk http://keminspirasikhalifah.blogspot.com/p/kem.html

      Delete
  4. info yang bagus .. terima kasih .. mari lawat ana di sini

    http://ohdakwah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Salam.. saya dh rujuk http://keminspirasikhalifah.blogspot.com/p/kem.html tapi tk jumpa had umur dan kos individu. Boleh jawab dekat sini tak? Atau email saya di zasrul1978@yahoo.com. tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11 hingga 17 tahun
      RM250 sebelum 25 Mei
      RM280 selepas 25 Mei

      Delete
  6. Saya brmint utk daftr anak tp umur 10thn blh ke..

    ReplyDelete
  7. salam bagaimane sye ingi. membuat pembayaran untuk anak sye join kem ni..tlg email sye atau jwb disini
    kamalmahadi@ymail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bank in / Transfer ke akaun BANK ISLAM sahaja
      12029010064136 Kuiscell Sdn Bhd
      Emailkan bukti pembayaran beserta nama, no telefon ke
      keminspirasikhalifah@gmail.com

      Delete
  8. Assalamualaikum,
    Maaf....Ada cadangan/ permintaan dari saya dan amat berharap agar pihak tuan boleh pertimbangkan.
    Saya amat2 berminat jika pada masa depan boleh diadakan kem motivasi yg sama tetapi dlm bahasa Inggeris sebagai bahasa penggantar. Contoh:sasaran kumpulan remaja & kanak2(dari Msia) yg duduk di luar negara dan bahasa Inggeris sebagai bahasa utama mereka. Kami selalunye akan cuti sekolah pada bulan Julai dan Ogos setiap tahun(summer holiday) dan bulan April (Spring break).
    Terima kasih.


    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum harap ada lagi orang akan melayan komen saya ini... saya ini bekas peserta kem inspirasi khalifah pada bulan mac 2014... nama saya nur illya hazwan... saya memberi cadangan bahawa membuat reunion untuk menyatukan balik peserta peserta atau khalifah khalifah pada batch saya...

    ReplyDelete